Post by viegluhselvalpjil on Mar 4, 2022 20:02:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Project Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Project Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Project Makeover 2022 version ▞▞▞
Het is weer zo'n spel dat adverteert als één ding, maar in werkelijkheid een candy crush-kloon is die in het begin leuk is, maar al snel onmogelijk wordt om te spelen zonder iets te kopen. Er IS versieringen en make-overs (en VEEL ook) in deze game, wat leuk is om te doen, maar het wordt verpest door bij elke beurt te moeten stoppen om candy crush te spelen en dan niet verder te kunnen komen omdat je dat niveau gewoon niet kunt voltooien met of zonder boosters. Ik wil heel graag blijven spelen, maar ik kan het letterlijk niet.
Leuk, maar de optie voor extra 2 zetten werkt nooit, het toevoegen gaat gewoon meerdere minuten door totdat je de app moet sluiten
Als het alleen de make-overs waren, zou het interessant en misschien zelfs leuk zijn. Gedwongen worden om dat te stoppen om een matching game te spelen vergelijkbaar met Candy Crush of Bejeweled, doodt gewoon de buzz. Als ik een matchspel wilde spelen, zou ik daar zijn, niet hier. Dus ik blijf hier ook niet.
Ik geef je 5 sterren voor dit spel. Ik moet echter zeggen dat je ons niet veel opties en dingen geeft om te kopen voor onze kledingkast en kamer, ik ben op niveau 2433, nu elk niveau eindig ik met zoveel beperkte dingen om te kopen en soms alle nieuwe dingen die je ons met elk geeft nieuw niveau is niet mijn stijl, dus ik koop niet, dus geef ons alsjeblieft meer dingen om kleding te kopen, banken decor.. Nog een ding, de prijs van de locaties is zo hoog, ik bedoel, we hebben minimaal 2 maanden nodig om te kunnen kopen het
Ik ben echt onder de indruk van dit spel. Het is leuk en advertentievrij! De enige klacht die ik heb is dat de bijpassende niveaus het geld dat je krijgt absoluut niet waard zijn. Ik denk dat ze ofwel meer munten moeten geven of je een optie moeten geven om gemakkelijkere niveaus voor minder te doen. Uiteindelijk speel ik eeuwenlang het matchspel om het me te kunnen veroorloven om iemands haar te knippen. Het is een beetje onevenwichtig, maar verder ben ik onder de indruk. Leuk spel!
Niveau 36
Krijg zo weinig edelstenen voor het winnen van spellen. Games zijn belachelijk moeilijk zonder boosters. Geef me een pauze! 300 munten om items te verwijderen? 200 munten voor de onthulling? Het had een leuk spel kunnen zijn als de hebzucht van de maker niet het doel was. Schaamte.
Stomme-app
Werkt slegt
Geweldig spel, ik hou ervan !!!!!! Ik ben een gepensioneerde Cosmetologest, heb altijd genoten van kunst in presentatiestijl en elk soort ontwerp of grote creativiteit!
gewoon
Zou leuk zijn als je niet hoefde te betalen om bepaalde niveaus te halen, geen fan van andere advertenties, maar het is wel zo dat je moet betalen om sommige niveaus te halen 😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬
Verdient 5 sterren! Hoe kan deze game een score van <4,5 krijgen??? IK HOUD VAN DIT ZOOOO VEEL. dit is de eerste keer dat ik na een tijdje een app beoordeel. deze game verdient meer downloads en hoge beoordelingen 🥺❤
Ten eerste, ga akkoord met de vreselijke advertenties die het eigenlijke spel niet laten zien. Belabberde uitbetalingen voor het voltooien van een level - zelfs bij 1500+ levels die niet kunnen worden voltooid zonder hulp bij het kopen, verdien je NOOIT meer dan 300 munten (NOOIT edelstenen)! Waarom? Tijd om te stoppen met dit geldklopperijschema en nieuwe mensen aan te bevelen het gewoon over te slaan. De ontwikkelaars van het spel hebben duidelijk geen belang bij eerlijkheid tegenover hun spelers. Ze willen gewoon je geld binnenhalen voor weinig tot niets nuttigs in ruil voor hun gierige uitbetalingen.
Lost Grimoires: Stolen Kingdom Sarguzasht vhwz
Je modespel is het ultieme Ik vind het geweldig dat je je kleding en je make-up kunt kiezen. Ook dat je hun restaurants etc etc kunt opknappen !!!
vrij. Afschuwelijk. Ik vind dit echt een vrouwonvriendelijk spel dat inspeelt op onzekerheden van jonge meisjes. Foei! Schaam jullie
Leuk spel! Ik wacht op de nieuwe update hoop dat ie snel komt!
Project Makeover Казуални pqcf
Het spel was in het begin leuk. Ik vond het geweldig om de make-overs te kunnen doen. Haat dat je munten nodig hebt om dit te doen. De enige manier om die munten te krijgen, is door de "met juwelen getooide" niveaus te verslaan en die worden bijna onmogelijk te verslaan. Levels worden moeilijker en items worden duurder, en ik ben pas op de 5e persoon. Ik wou dat dit spel zich alleen kon concentreren op het make-overgedeelte en de "met juwelen getooide" niveaus zou verwijderen. Als ik Bejeweled had willen spelen, had ik dat in plaats daarvan gedownload.
Zeer vermakelijk en verslavend spel. Verliefd tot nu toe
Niet haalbaar vaak
In tegenstelling tot andere games die ik speel en leuk vind, is de leercurve van deze game zo steil dat ik niveau twee niet kon voltooien. Ik had kunnen betalen om het niveau te halen, maar ik ben niet geïnteresseerd in een spel waar ik elke keer dat ik speel geld in moet stoppen. Ik zal het verwijderen en iets nieuws vinden om mijn tijd mee te vullen.
Heel goed, maar we hebben meer bestaande beloningen nodig
De game was goed, maar het probleem is dat als je eenmaal een aantal taken hebt gedaan, het je geen taken meer geeft, maar over het algemeen is de game leuk 👍
Je moet veel niveaus halen om verder te kunnen met je make-over. En je krijgt maar moeilijkere levels waar je punten krijgt als de alleene levels. Daarom is het spel uiteindelijk niet leuk meer. Het gaat om de make-overs, haar hier kom je weinig aan teen. Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.
Ik gebruik deze app nu al een tijdje voor de nieuwe update, die gek was met meer lonend en erg leuk. Ik geniet van dit spel, maar de app laadt nooit meer. Ik loop vaker vast in het laadscherm. Niet verwijderen, maar zou je er doorheen kunnen lopen en het misschien repareren? Ik wil mijn fix krijgen en dat kan niet als de app nooit laadt
Ik ben op niveau 15 gekomen (halverwege had het tweede personage om op te lossen het spel slechts 20 minuten gehad) en ik kan het niet halen. Je moet vrijwel bereid zijn om echt geld uit te geven om te slagen.
verwijder het gewoon vandaag, zo ziek van taken zoals het één voor één verwijderen van de kleding en veel goud kosten terwijl het verdienen van goud zo moeilijk is
Kan mijn spel niet vooruitgaan. Blijf in laadmodus ..
Leuk spel als je van decoreren en verkleden houdt.
Project Makeover ミニゲーム ixp
Project Makeover عمومی lxv
Project Makeover Gündelik fxkv
Project Makeover Казуални vxm
Ik hou van het spel, maar te veel glitches voor mij. Ik ben meer dan eens opnieuw begonnen omdat het spel vaak midden in het spel stopt en je constant zetten verliest. Misschien moet de software opnieuw worden opgestart? Hoe dan ook... ik ben er klaar mee.
Vind het een leuke spel, maar wil geen geld uitgeven
Niveaus hebben niet genoeg bewegingen om het te passeren irritant geeft niet genoeg levens moet de app sluiten en weer openen voordat het spelen niveaus zijn te moeilijk het zou leuk moeten zijn niet langer leuk de advertentie laat het lijken alsof je mensen een make-over geeft en niet design kamers
Interessant spel. Houdt me erg aan mijn telefoon gekluisterd. Bedankt voor de mogelijkheid om dit spel te spelen.
Geen leuk spel. Mooi gemaakt maar gewoon weer candy crush zoals alle andere spellen. En je krijgt amper de kans om echte make-overs te doen. Dagen ben je aan het candy crushen, wat je niet wilde anders had je dat goed gevormd, zodat je voor 300 munten haren kan wassen. Vervolgens weer dagenlang spelen zodat je voor 450 munten een shirt mag uittrekken. Belachelijk begrip.
Je veel verdiend te weinig om wat te kunnen doen. Je moet vaak boosters winnen om überhaupt te kunnen uitvoeren.
Geen spelplezier, omdat sommige levels te moeilijk zijn. Het wordt saai
Leuk spel maar updates laten lang op zich wachten.